Heeft u vervoer nodig op onverwachte omstandigheden of op onverwachte uren?
Dan hebben we voor u de oplossing, zonder zorgen en stress. Met de nodige vriendelijkheid, stiptheid en professionaliteit. Geen zorgen want u moet zelf niet rijden, u moet niet zoeken naar u bestemming. De chauffeur neemt deze zorgen op hem/haar en laadt uw bagage in terwijl u kunt instappen en relaxen. EO Taxi staat garant voor u deze kwaliteit te bieden die u op dat moment nodig heeft.
Wat zijn de prijzen?
Wij hanteren vaste prijzen, dus geen stress hoeveel de rit gaat kosten. U weet op voorhand wat het vervoer zal kosten en zonder zorgen voor extra prijzen. Ook 's nachts blijven de prijzen hetzelfde.
Wat met vertraging van de vlucht?
Wij volgen de vlucht dat u neemt en passen ons hierbij aan. Er worden geen extra kosten aangerekend voor vertraagde vluchten.
Is er een meerprijs voor extra bagage?
Nee, we vragen wel voor de bagage door te geven, zodat we hiermee rekening kunnen houden bij boeking. en zodat we het vervoer kunnen aanpassen naar u wensen en uw zorgeloos kunt genieten van uw rit.
Hoe gebeurd de betaling?
De betaling van uw vervoer moet op voorhand gestort worden of ter plaatse betaald worden aan de chauffeur. Dit kan cash, met bankapp en of payconiq.
Zijn er kinderstoelen aanwezig?
Hiervoor heeft EO Taxi de perfecte oplossing. U hoeft enkel me te delen hoeveel kinderen er mee gaan en de leeftijd. En EO Taxi doet de rest, wij voorzien de aangepaste kinderstoelen en de nodige plaats voor extra spullen mee te nemen. Wij zorgen voor een veilige en plezierige tijd vanaf het begin van de rit.
Wanneer zijn we bereikbaar?
Om u in alle omstandigheden goed te helpen, staan wij 24/7 ter uw beschikking.
Hoe moet ik reserveren?
U kunt eenvoudig reserveren via e-mail, bericht en Whatsapp. U dient gewoon alle gegevens te noteren en wij zorgen voor een vlekkeloos en stressvrij vervoer. Wij controleren vooraf altijd nog de aankomsttijden van de vliegtuigen om misverstanden te voorkomen.
Snelle bevestiging?
Boekingen worden snel en met de nodige zorg behandeld. U krijgt het snelst bevestiging door je voor-en achternaam, adresgegevens, persoonsaantal + leeftijden (voor indien nodige kinderstoelen), bagage aantal en telefoonnummer door te geven via e-mail.
Hoe moet ik annuleren?
Annuleren is verplicht 48 uur voor de geplande rit. Bij laattijdige annulatie wordt er 50% van de geplande rit in rekening gebracht. Geplande ritten worden aangerekend bij niet opdagen van de klant.